Subscribe to our RSS Feeds

EKRAN DONUYOR hatası

0 Comments »
Sorun 35 = EKRAN DONUYOR hatası
Çözüm Önerisi =
Normalde ekranın donmasının en fazla bilinen nedeni ekran kartıdır. Aşırı ısınmadan ekran donabilir veya saçma sapan ifadeler çıkabilir. Başka bir ekran kartı takıp denedim fakat yine donmaya devam etti. Sonraki ihtimal HDD, Sabit disk aynı şekilde bi anda okuyamıyor ve donma yapabiliyor. Sabit disk değiştirdim ama sonucu yine değiştiremedim. Ram bu tarz sorun pek yapmaz ama yine de denemek istedim. Başka bir ram taktım sonuç yine aynı. Son çare anakart ve işlemci kalmıştı. İşlemciyi değiştirdim ve sorun giderildi. Aklınızda bulunsun, böyle bir durumla karşılaşırsanız işlemci’den de yapabiliyor. Bilgisayar normal şekilde açılıyor işlem görüyorken bir anda ekran donup kalıyor. Ne klavye çalışıyor nede fare. Eğer bu dediklerimi yapabilecek bilginiz yoksa hemen bir bilgisayarcıya götürmenizi tavsiye ediyorum. Parçaları değiştirmeye çalışırken işlemci yanında bir kaç parça daha bozmayın
08:30

0 Responses to "EKRAN DONUYOR hatası"

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları