Subscribe to our RSS Feeds

Masaütü açılmıyorsa yapılacaklar

0 Comments »
Sorun 16 = Masaütü açılmıyorsa yapılacaklar
Çözüm Önerisi =
Merhaba arkadaşlar, şimdi başıma gelen bir problemi anlatayım sizlere. Arkadaşım bilgisayarımda sorun var diyerek çağırdı. Gidip bakayım dedim ve bilgisayarı açtım, ama masaüstü bir türlü gelmiyor. CTRL+ALT+DELETE tuş kombinasyonuyla birlikte görev yöneticisini açtım. Uygulamalar sekmesinden Yeni Görev… dedim ve Windows klasörü içindeki Explorer.exe ‘yi çalıştırdım, fakat hala gelmedi. Şimdi bu durumda bir kaç yöntem denemeniz gerekiyor. İlk önce yine aynı şekilde CTRL+ALT+DELETE yaparak Uygulamalar sekmesinden Yeni Görev… diyerek control yazın. Karşınıza Denetim Masası çıkacaktır. Denetim Masasın’dan Kullanıcı Hesaplarını açıp Yeni bir kullanıcı oluşturun, daha sonra bilgisayarı Yeniden başlatıp oluşturduğunuz kullanıcı ile giriş yapın. Bu şekilde Masaüstü’nün gelmesi lazım. Sonra eski kullanıcı dosyalarını “Bilgisayarım –> Documents And Settings —> Eski Kullanıcı Adı —> Desktop’ a girerek ordaki eski masaüstü dosyalarını kopyalayıp yeni Masaüstüne alabilirsiniz ve ardından eski kullanıcıyı Denetim Masası-Kullanıcı Hesaplarından silebilirsiniz. Böylece yeni bir kullanıcı ile sorunu halletmiş olduk. Eğer bu yöntem işe yaramıyorsa ikinci bir yöntem olarak, yine CTRL+ALT+DELETE diyerek Görev Yöneticisini açıyoruz. Yeni Görev… kısmına bu sefer Restore yazıyoruz. Açılan klasörde rstrui isminde bir sistem geri yükleme dosyası olacak. Onu çalıştırıp İleri diyoruz, bir takvim çıkacak karşımıza. Takvim’den koyu renkli olan tarihlerden en yakın olan zamanı ve aynı zamanda sorun yaşamadığınız bir zamanı seçip İleri diyoruz. Sonra tekrar İleri diyoruz ve sistem geri yüklemeyi bitiyoruz. Bilgisayar yeniden başlayıp sistemi geri yükleyecektir ve bu şekilde de sorununuz çözülmüş olacaktır. Yine de çözülmüyorsa bir virüs taraması yaptırabilirsiniz ve en son çare olarak format atmanız gerekebilir. Hepinize kolay gelsin..Saygılar
08:23

0 Responses to "Masaütü açılmıyorsa yapılacaklar"

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları