Subscribe to our RSS Feeds

Sildiğim Dosyaları Nasıl geri Getirebilirim

1 Comments »
Sorun 40 = Sildiğim Dosyaları Nasıl geri Getirebilirim
Çözüm Önerisi =
Silinen dosyaları geri getirmek için bazı yazılımlar geliştirildi. Bunlara Data Recovery deniliyor, Türkçe olarak Veri Kurtarma diyebiliriz. Programların arayüzleri oldukça kullanışlı ve basittir. Programlarla biraz haşir neşirseniz eğer mutlaka kullanabilirsiniz. O yüzden anlatımı es geçiyorum ve direk programlardan bir kaç tanesini veriyorum size. Veri kurtarma yazılımlarından bazıları şu şekilde;
Easy Recovery - Bu en çok kullanılan veri kurtarma yazılımlarından bir tanesi. Henüz hiç denemedim.
R-Studio - Bu program en eski yazılımlardan bir tanesi. 8 sene önce falan kullanmıştım şuan durumu nedir bilmiyorum ama eminim yine çok iyidir. R-T-T yapımı.
Get Data Back - Son zamanlarda kullandığım veri kurtarma yazılımı. Gerçekten çok işe yaradı ve çok güzel işler yaptı benim için. Kesinlikle tavsiye ederim.
Restorer2000 - Bir ara pro versiyonu satın almıştım. Oldukça iyi işler yaptı fakat son zamanlarda hiç veri kurtardığını göremedim. Yine de deneyebilirsiniz.
ZAR Data Recovery - Pek bilgim yok google ‘da en üstlerde diye ekledim. Önemli olsa gerek
Şimdilik aklıma gelenler bunlar Google’da Data Recovery diye aratırsanız yüzlercesine ulaşabilirsiniz. Bu programların çoğunu satın almanız gerekiyor aksi halde pek işe yaramıyorlar. Dosya boyut limit koyuyorlar.. 64kb ‘dan büyük dosyaları kurtarmıyorlar vs..
Son olarak şu link’i verip yazımı sonlandırıyorum. Recovery my Files. Burada resimli olarak nasıl kullanıldığı anlatılmış hemen hemen hepsinde mantık aynıdır. Şimdiden kolay gelsin…
08:32

1 Response to "Sildiğim Dosyaları Nasıl geri Getirebilirim"

Unknown Says :
31 Ocak 2013 23:28

peki sildiğim gizli dosyaları hangi programla geri getirebilirim

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları