Subscribe to our RSS Feeds

Windows 7 Professional Türkçe Yapmak

0 Comments »
Merhaba,

Windows Vista ve 7 işletim sistemlerinde dil değiştirme seçeneği yalnızca Ultimate ve Enterprise sürümlerinde yer alıyor. Vistalizator yazılımını kullanarak diğer sürümlerde de işletim sisteminizin dilini değiştirebilirsiniz. Kurulum gerektirmeyen programı buradan indirebilirsiniz. Biz anlatım için İngilizce Windows 7 Professional işletim sistemimize Türkçe dil paketi kurduk.

1.İşletim sisteminizin dilini Türkçe yapmanız için Türkçe MUI dil paketini indirmeniz gerekiyor. Kullandığınız Windows sürümüyle uyumlu MUI dosyasını buradan indirin.

2. Vistalizator programını çalıştırın ve Add languages seçeneğine tıklayın.

3. İndirdiğiniz MUI dil paketi dosyasını seçin ve Open butonunu kullanın.

4. Bu aşamada Install Language seçeneğiyle devam edin.

5. Türkçe dil paketi kurulumu başladı. Bu adımda sistem bileşenlerinize bağlı olarak bir süre beklemeniz gerekebilir.



6. İşlem başarılı. Yes butonuna tıklayın.



7. Bilgi penceresinde yazılımı kapattığımızda sistemin yeniden başlatılacağı belirtiliyor.



8. Son olarak Update languages seçeneğini kullanın.



9. Yazılımı kapatırken yaptığımız değişikliklerin sistemin yeniden başlamasının ardından uygulanacağı belirtiliyor. Önemli verilerinizi yedeklemeyi unutmayın. Yes butonuna tıkladıktan sonra Windows yeniden başlayacak.



10. Sistem yeniden başladığında işletim sisteminizi Türkçe olarak kullanabilirsiniz.

Resmin gerçek boyutunu görmek için bu çubuğa tıklayın.
08:49

0 Responses to "Windows 7 Professional Türkçe Yapmak"

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları