Subscribe to our RSS Feeds

Fences İle Masaüstü İconlarını Ayırıp Düzenleyin

0 Comments »
Merhaba arkadaşlar.Windows 7'yi özelleştirmeye devam ediyoruz.Daha önce masaüstü çit uygulamasıyla ilgili bir konu açmaya karar vermiştim ama aynı görevi yapan çok daha başarılı ve güzel bir program buldum.O yüzden bu programı sizinle paylaşmayı uygun gördüm.Programın ismi Fences.Buradan indirebilirsiniz.(Fileserve'a upload edilmiştir)Görevi masaüstü (desktop) üzerindeki simgeleri gruplayarak ayırmak.Böylece masaüstündeki benzer kısayıllarını bir yerde gruplayabileceksiniz.Ben çok başarılı buldum ve Windows 7'de kullanmaktayım.
-Masaüstünü tek tık ile gizleyebilirsiniz,
-Masaüstü simgelerinizi gruplayabilirsiniz.
-Farklı renk ve opaklık ayarları yapabilirsiniz.
-Masaüstünde simgeleri çit ile ayırabilirsini.

Stardock Fences kullanımı ile ilgili ayrıntılı video;
 
15:35

0 Responses to "Fences İle Masaüstü İconlarını Ayırıp Düzenleyin"

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları