Subscribe to our RSS Feeds

Windows 7 Denetim Masası Gadget (Özel Araçlar)

0 Comments »
Denetim masası araçları Windows 7'yi yönetmek için sık kullanılır.Sistem yönetimi için en çok kullanılan araçlar denetim masası altında çalıştırılır.Denetim masası araçlarının bazılarına erişim çoğu kullanıcı için zorluk çıkarmaktadır.İşte bu denetim masası gadget sayesinde Windows 7 ve Vista'da masaüstünüzden bir çok ayara tek tık ile erişim sağlayabileceksiniz.Amatör kullanıcıların yanında, professiyonel kullanıcılar içinde yararlı olacak bir gadget.Windows 7 kontrol panelinde yaygın olarak kullanılan araçları, bir tık öteye yani masaüstüne taşıyın.Windows 7 ve Vista için kullanılabilir bu gadget'i buradan indirin.Upload Fileserve'a yapılmıştır.

Windows 7 denetim masası gadget ile aşağıdaki uygulamalara kolay erişim sağlarsınız;
  • Registry Editor
  • System Configuration
  • Disk Management
  • Device Manager
  • Services
  • Administrative Tools
  • System Restore
  • Network Connections
  • Programs and Features
  • Windows Features
  • Backup and Restore
  • Devices and Printers
  • Performance Monitor
  • System Information
  • Control Panel
  • CMD Prompt
  • Run
  • Computer Management
  • ODBC Data Source Administrator
  • Windows Firewall with Advanced Security
  • Power Shell
  • Power Shell ISE
15:43

0 Responses to "Windows 7 Denetim Masası Gadget (Özel Araçlar)"

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları