Subscribe to our RSS Feeds

Eski Bir Bilgisayara Windows 8 Kurulur mu?

2 Comments »

Bugünlerde teknoloji forumlarında ve çeşitli bloglarda  eski bir bilgisayara windows 8 işletim sisteminin yüklenip yüklenemeyeceği tartışılan önemli bir konular arasında geliyor. Bizde bilgilendirme amaçlı bu konu üzerinde durmakta fayda olduğunu düşünerek bu yazıyı hazırladık. Bu makalenin bilgisayarınızın windows 8 işletim sistemini çalışıp çalıştırmayacağı hakkındaki bütün şüphelerinize son vereceğinden emin olabilirsiniz.

Aslında daha önceden Windows 8 Sistem Gereksinimleri ve Windows 7 Karşılaştırması konumuzda windows 8 işletim sistemini çalıştırması için bilgisayarınızda bulunması gereken sistem gereksinimlerini vermiştik. Eğer o konuyu inceledikten sonra mevcut sistem gereksinimlerinizin windows 8 işletim sistemini karşılayabileceğini düşünüyorsanız, bilgisayarınıza windows 8 kurabilirsiniz. Fakat bilgisayar terimleri ile aranız pek iyi değilse bu konu altındaki linkte verdiğimiz program aracılığı ile sistem gereksinimlerinizin windows 8 işletim sistemini kaldırıp kaldıramayacağını öğrenebilirsiniz.

Bu konu altında size yardımcı olması için vereceğimiz aracın adı "Windows 8 setup assistant tool" konunun altında verdiğimiz linkten indirebilirsiniz. Bu araç sayesinde bilgisayarınız bir testten geçirilip size windows 8 işletim sistemini kaldırıp kaldıramayacağı hakkında bilgi verilir. Aracın kullanımında hiç bir zorluk bulunmamaktadır.

Yazının altındaki linki açınca, açılan pencereden "Download Windows 8 Consumer Preview" yazan yazının üzerine tıklayınca bilgisayarınıza indirdiğiniz programı çalıştırdıktan sonra karşınıza aşağıdaki gibi bir pencere gelecek ve bilgisayarınızın özellikleri test edilecektir.
Bir süre bekledikten sonra karşınıza sisteminizin windows 8 işletim sistemi için uygun olup olmadığı hakkında bilgi veren pencere gelecektir. Bu pencerede aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi hiç bir hata yazısı ile karşılaşmıyorsanız, demek ki bilgisayarınıza windows 8 işletim sistemini rahatlıkla kurabilirsiniz.

07:36

2 Responses to " Eski Bir Bilgisayara Windows 8 Kurulur mu? "

Adsız Says :
16 Kasım 2012 22:32

veriilen linkin konuyla hiçbir ilgi vede alakası dahi yok

Unknown Says :
6 Aralık 2012 02:47

madem bilgilendirme amaclı bir yazı yayınlıyorsunuz, ozaman yazının güncelliğini ve doğruluğunu lütfen kontrol edin...

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları