Subscribe to our RSS Feeds

Windows Xp için Windows 8 Teması

0 Comments »
Windows 8 işletim sisteminin yayınlanması ile birlikte bazı kullanıcılar windows 8'e geçip geçmemekte tereddüt etmektedir. Bizde sizlere windows 8 işletim sistemini tanıtmak için elimizden gelen desteği vermeye çalışıyoruz. Daha önceki çeşitli konularımızda mevcut işletim sisteminize windows 8 görünümü vermek için bazı temalar vermiştik.

Bu yazımızda ise yine windows xp işletim sisteminize windows 8 görünümü vermek için bir tema veriyoruz. Bu tema sayesinde windows xp işletim sisteminizi adeta windows 8 işletim sistemine çevirebilirsiniz. Windows xp işletim sistemi içinv erdiğimiz windows 8 temasını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

Nasıl Yüklenir ?
Bilgisayarınıza indirdiğiniz tema dosyasını ve duvar kağıdını windows xp'nin kurulu olduğu “WINDOWS\Resources\Themes” klasörüne kopyalayınız ve tema ayarlarından gerekli ayarlamaları yapın.

07:01

0 Responses to " Windows Xp için Windows 8 Teması "

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları